dimecres, 11 de febrer del 2009

Intimidacions

La policia local, en un de les seves rondes, veu un cartell penjat que parla de l'alcalde. Com fa d'ofici, s'atura i fotografia el cartell; si el cartell hagués parlat d'algun regidor sigui o no del govern també.
Poca estona després el cap de grup de CiU a Igualada truca el cap de la policia local i li pregunta sobre això. El cap de la policia desconeix el que ha passat. El sr. Castells li diu al cap de la policia"Et muntaré el pollo més gran que s'ha muntat mai a Igualada". El cap de la policia pregunta als sargents, i veient que ningú sap res s'avisa totes les patrulles per què informi qui sàpiga res del tema. Ah! Tota la conversa està registrada.

Si bé tothom pot tenir opinions divergents, i defensar-les com cregui convenient, passar a l'intimidació directe d'una persona esdevé un pas menyspreable i mostra la talla d'aquesta persona. Ah! Suposo que tindré el senyor Torras Payerol dient que sóc un mentider o falto a la intel·ligència ... bé, doncs qui ha mentit i acusat primer ha estat el senyor citat. No resulta gens curiós, però, que tots dos el cap de llista i en Torras Payerol comparteixin estil ... la ciutat a prendre pel sac, que l'important és muntar grans pollastres, eh?? Per sobre tot, guanyar eleccions.

4 comentaris:

Josep M. Torras Payerol ha dit...

Apreciat Carles,
Amb mi t'equivoques molt i suposo que no en hi ha prou amb una trobada per conèixer les persones, ni tu a mi, ni jo a tu.
També veig que segueixes el meu blog, gracies. Jo també llegeixo el teu i avui com jo a tu em menciones i per tant et contesto.
Parlar d'oïdes fa que les coses es tergiversin, perquè en teu post dius que la policia local en una de les seves rondes veu un cartell penjat que parla de l'Alcalde, et repto a passar pel carrer dins un cotxe en marxa i llegir el cartell, que segons tu abans de parar ja sabien que parlava de l'Alcalde. Que tenen un sext sentit especial, que la resta dels mortals no tenim?
Segon, no va se per casualitat, dons si llegeixes bé el meu escrit que és de font directa, no va ser un cotxe patrulla que passava per casualitat, sinó dos cotxes patrulla, que van parar al mateix temps a davant del bar, els uns van restar dins el cotxe i els altres dos van sortir a fer fotografies i s'hi van estar una bona estona. Que patrullen dos cotxes junts sempre o es van trobar per casualitat?
Cap d'ells es va dignar a entrar en el bar, el que seria com a mínim de bona educació, per indicar que estaven actuant d'ofici. La bona educació hauria de ser una premissa molt important en un servidor de l'ordre públic, o no els hi ensenyen a ser ben educats?
I si! La propietària es va sentir intimidada, doncs els agents no van fer res perquè no si sentís. com a minin entrar a explicar que era una cosa d'ofici.
Tot això i tot el que explico en el blog és comprovable en primera persona, en l'Imma i molts altres testimonis que eren al bar esmorzant, si cal els hi preguntarem. Quan vull saber les coses les pregunto i les constato i almenys jo m’he pres la molèstia d'anar a veure l’Imma en persona, que ni tu ni cap dels teus ho heu fet, al menys directament.
Per tant almenys jo de mentider res! Si vols anem junts al bar i pots preguntar a l’Imma si subscriu tot el que dic en el meu post i com t’he dit abans hi ha testimonis, per corrobora-ho.
El que si m'agradaria saber, és quines atribucions tens tu per tenir accés a les gravacions de la policia municipal, que és que hi ha quelcom que els demes no sabem i aquí les coses funcionen com la comunitat de Madrid o aquestes gravacions son públiques?
En quant als pollastres i les gallines, si vols muntar una granja, tu mateix, però a mi no mi impliquis i que sigui l'última vegada que em dius mentider, que jo em guanyo la vida perquè soc una persona de paraula i tu ets músic pagat i parles d'oïdes.
Igualada ja t'he explicat per activa i per passiva que és la ciutat de naixement i la porto a l'ànima, per tant no insultis la meva Ciutat, en tot cas cuidat de la teva, que és Santa Margarida de Montbui, o és que allà no et deixen posar-hi la grapa?
Per cert l'únic que realment importa és conservar la cadira, la teva i la dels teu, jo per sort, em guanyo la vida d'una altre manera. Ah! Si perdeu les eleccions no serà per culpa meva, sinó vostra, no soc tan influent.
Que et vagi de gust i fins un altre.
Josep M. Torras Payerol
PD: El final te'n donaràs compte que no t'he dit mentider, simplement i hi ha certes coses que cauen per si soles.

Miquel Saumell ha dit...

Miri, Cuerva, què vol que li digui, jo des de la distància i mirant-me tot aquest episodi d'espies, em crec a en Torras, que dóna una versió molt més creïble que la que ens explica vostè. Pensava que aquestes coses lletges només passaven a Madrid però ara veig que a Igualada també es dediquen a la fotografia per encàrrec.

Anònim ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.
Anònim ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.