dimecres, 29 d’abril del 2009

PUBLICITAT SEXISTA O FORA LLOC?

L'altre dia em van portar una revista del Saló Construmat, celebrat la setmana passada a Fira de Barcelona. En un primer moment, vaig fullejar uns articles que parlaven de l'urbanisme de la candidatura de Madrid als Jocs Olímpics, certament força interessant per la seva integració paisatgística, i alguna altre pàgina. Però va ser al buscar l'índex de la revista quan vaig trobar un anunci a la segona pàgina de la mateixa, que em va cridar força l'atenció. Bé, més que cridar l'atenció el vaig mirar i remirar vàries vegades, i llegir també un parell de cops (la poca lletra). I sí ben bé l'anunci deia el que deia, insinuant però s'entén perfectament el missatge de l'anunci.

http://revistas.grupotpi.es/NAN/NAN041/flash.html#/2/

En aquell moment una certa sensació de menyspreu, o que no era necessari utilitzar aquest missatge per vendre el producte anunciat. N'hi hauria altres de millors. Però em va fer recordar també l'última visita que vaig fer al Construmat fa uns anys, on al sortir t'esperaven a la porta de sortida amb targetes de Clubs, Sales de Cites,.... El debat sobre el tema és etern, i les administracions han anat prenent accions per poder-lo conduir...però cap a on? És aquest un anunci de normalitat? Per mi de normal no, però certament inadequat.